Friday, July 24, 2009

ISA: Kebodohan Tahap Cipan!


Apakah kaitan Melayu dengan ISA. Apakah kaitan ISA dengan Islam? Tetapi mengapa ISA hendak di Melayukan. Mengapa ISA itu hendak di Islamkan? Berhenti berselindung dibawah retorik melayu dan Islam.

Kenapa orang orang cap keris telanjang terus menyokong ISA? Dah tu pulak berani megaitkan Melayu dan Islam dengan ISA. Golongan ini memang tak sedar diri, cuma kurang dari 50% orang Melayu ynag masih menyokongnya. Pertunjuk terbaru adalah Manik urai dimana 99.9% pengundi adalah melayu dan kurang dari 50% Melayu pangkah parti cap keris telanjang. Melayu Manik Urai pun mungkin pangkah parti cap keris telanjang in disebabkan RM.

Jadi aku minta parti cap keris telanjang ini, berhenti bercakap bagi pihak melayu dan Islam, kerana ia cuma mewakili MONORITI suara orang Melayu. Sedarlah diri!

Perlu ditegaskan ISA tiada kena mengena dengan melayu dan tiada kena mengena dengan Islam. Tok Guru kata ISA tu haram (cuma yang peliknya seorang mufti pun tidak bersuara tentang ISA). Tak tahulah haram tahap mana. Tapi katakanlah haram macam haramnya Arak disisi Islam. Jadi kalau kita kata Melayu suka ISA dan Islam menyokong ISA, samalah seperti berkata "Orang Melayu suka arak dan Arak itu halal disisi Islam" Masuk akalkah?

Perlu ditegaskan disini bahawa lebih dari 50% - 60% melayu menentang ISA dan ISA tiada kena mengena dengan ISLAM - Datuk Datuk mufti - your fatwa on ISA please! Pls stop from being the laughing stock of the entire world!

No comments: